Menu
Manažer oblasti: +420 720 959 505
Zpět na výpis
Obsahový marketing jako byznys model
Akce ukončena

Obsahový marketing jako byznys model

11. 2. 2019, 0900 — 11. 2. 2019, 1200

Rezervace byly možné do: 8. 02. 2019

Zaměření: Ubytovatelé, Turistické cíle, Ostatní

*Vzdělávání je určeno primárně pro subjekty cestovního ruchu destinace Českobudějovicko - Hlubocko.

Přednášející:

Tomáš Kadlec

Obsahový marketing je nový způsob, jak mohou firmy a projekty na internetu zaujmout nové zákazníky a nenásilnou formou jim nabídnout své produkty či služby. Každá forma internetového marketingu má určitý životní cyklus a mnoho z těch, které ve své organizaci používáte, je již na jeho konci. Již příliš mnoho lidí dělá to samé, čímž roste konkurence a náklady za získaného zákazníka.

Je proto čas posunout se dál, například právě k obsahovému marketingu, který je teprve na začátku a pokud využijete jeho síly a možností, vytvoříte si stabilní zdroj potenciálních zákazníků, kteří k vám budou každý den proudit díky vašemu obsahu, za nižší cenu, než za jakou získáte zákazníka nyní.“

Místo konání:

R51, 1. patro - ukázat na mapě

Riegrova 1756/51
370 01 České Budějovice

Parkování:

Parkovací zóna přímo před budovou, popř.  parkoviště Mariánské náměstí nebo P+R parkoviště Jírovcova (ceník parkovišť najdete ZDE).

Parkovné na Mariánském náměstí i na P+R parkovišti Jírovcova lze uhradit i pomocí mobilní aplikace Sejf

 


Ke stažení


Napište nám svůj názor na tuto akci. Vaše reakce nás posouvají dále.

Zpětná vazba