23. 6. 2017, 0900 — 23. 6. 2017, 1330
Zaměření: On-line marketing, Ostatní
Místo konání: Prague Startup Centre
Náš zákazník, náš pán. Jeho chování se však v posledních letech rapidně mění, především díky technologiím. Jak neztratit přehled o tom komu sloužíme, reagovat na trendy a správně nastavit a vyhodnocovat marketingový mix a strategii? S tím Vám pomůže nový workshop Marketing 4.0 s Petrem Šmídem, šéfem B2C marketingu Googlu pro střední a východní Evropu.
Lidé dnes získávají informace, tráví čas a nakupují zcela jinak. Ve světe chytrých telefonů, mobilních aplikací a e-shopů je čím dál tím těžší získat a udržet si zákazníky. Se správně nastavenou marketingovou strategií je to však jednodušší. Na nejnovější digitální trendy, které hýbou světem marketingu je potřeba rychle reagovat. A kdo o nich ví víc něž Google? Tento workshop Vám pomůže nastavit Váš marketingový mix a vytvořit komplexní marketingovou strategii založenou na nejnovějších poznatcích. Získáte jedinečný vhled do toho, co dnes ovlivňuje českého spotřebitele, jak vyhodnocovat získané informace o něm, a jak na ně efektivně reagovat a implementovat je. Také zjistíte, jak identifikovat ty správné „vychytávky“, ale také kterým se obloukem vyhnout.
Využijte znalostí a zkušeností předního experta na aplikaci nejnovějších trendů marketingu a registrujte se níže na jeho workshop pořádaný exkluzivně v rámci ELAI.
Co se na workshopu naučíte:
- Jak využít a uplatnit aktuální digitální marketingové trendy ovlivňující spotřebitele
- Co funguje na české spotřebitele ve srovnání se světem a jak toho využít
- Jak najít a analyzovat svého digitálního spotřebitele
- Jak “digitální příležitost” využily firmy všech velikostí a jak je můžete využít vy
- Která data a nástroje se vyplatí sledovat a používat
- Jak nejnovější trendy vyhodnocuje Google a jak je převádí do praxe