21. 4. 2022 — 22. 4. 2022
Zaměření: On-line marketing, Ubytovatelé, Informační centra, Turistické cíle, Ostatní
Ve dvou dnech plných přednášek, workshopů a diskuzí se otevřou otázky současných trendů turismu, na které odborníci na cestovní ruch i profesionálové z branže přinesou nové a mnohdy neočekávané odpovědi.
Co Vám dva dny plné přednášek přinesou?
Inspirace, přehled, kontakty, dobré i špatné případové studie a mnoho dalšího!
Cílem je připravit komerční i nekomerční subjekty na nadcházející sezonu, seznámit je s aktuálními trendy turismu a inspirovat je k dalším krokům v jejich podnikání. Konference chce tak přispět k celkovému zlepšení kvality služeb v regionu.
Do konce února možnost zakoupení vstupenek s kódem „1+1“ Dvě vstupenky za cenu jedné po zadání kódu 1+1 do registračního formuláře na webu konference.